wtorek, 20 maja 2014

Tosty ze szparagami i szynką parmeńską





Ze śniadaniami mamy tak, że lubimy te długie, nieśpieszne.
Sobota lub niedziela wydają się być idealne, żeby dłużej posiedzieć
w piżamie przy stole. Oglądamy "Grę o Tron". Snujemy plany jak wyremontujemy sypialnię, spierając się o kolor ścian. 
Albo planujemy, gdzie tym razem pojedziemy na wycieczkę rowerową.
Proponuję zrobić tosty w piękny majowy poranek, a potem w pełni wykorzystać słoneczny dzień :)





Składniki:
  • 4 kromki chleba tostowego pełnoziarnistego
  • 4 plasterki camemberta
  • 2 plastry szynki parmeńskiej
  • 4 zielone szparagi
  • 1 łyżeczka oleju
  • sól i pieprz

Rozgrzałam grill elektryczny. Może być również toster do sandwiczy. Umyłam szparagi i posmarowałam je olejem i doprawiłam solą i pieprzem. Zgrillowałam i przekroiłam na 3 części. Następnie położyłam na grilla 2 tosty, a na nich: camembert, pokrojone szparagi (główki mają wystawać poza tosty), szynkę parmeńską i przygniotłam kolejnymi 2 tostami. Grillowałam jakieś 12 minut. Przekroiłam w poprzek, żeby wyszły ładne trójkąty.




Uwagi:
  1. Uwaga na gorące szparagi, które długo trzymają ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz